بازگشت دوباره!!!

با درود

اميدوارم غيبت چند ماهه من را ببخشيد. به علت مشكلات زياد، وقت نداشتم كه ترجمه كنم يا بنويسم.

مشغول كار و همچنين يادگيري سريع زبان انگليسي. خوشبختانه انگليسي خيلي خيلي راحت هست و به زمان كمتري براي يادگيري احتياج داره.

از فردا دوباره خواهم نوشت.

از دوستاني كه پيام فرستادند تشكر مي كنم.

باور كنيد من هم مثل شما هستم و هيچ ادعايي ندارم. من هم به دنبال كمك براي يادگيري بيشتر و بهتر هستم. به همين علت هم اين وبلاگ را راه اندازي كردم. 

متاسفانه فيلم به زبان آلماني كم پيدا مي شه، فيلم هاي هاليوود را هم نمي تونيم با زيرنويس آلماني ببينيم.

دوستاني كه ماهواره در اختيار دارند، مي توانند فيلم هاي شبكه (زد-دي-اف) و (آ-ار-د) را با زيرنويس آلماني ببينند. براي اين كار تله تكست را فعال كنيد و به صفحه 150 يا 777 برويد.

با اين كار زيرنويس ظاهر مي شود. فيلم هاي ساعت 20:15 به وقت آلمان داراي اين قابليت است. (البته نه همه آنها)

تا فردا...

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

پاسخ به یک سوال

ترجمه آلمانی چند رباعی از خیام